libravirtua-button ontime-button

LIBRA Szoftver Zrt.

Rendszereinket a különböző méretű és tevékenységi körű vállalkozások operatív-, és adminisztratív tevékenységeinek komplex lefedésére, és a vezetői döntéshozatal támogatására fejlesztettük ki.

Barnád Kft.

Az 1996-ban családi vállalkozásként alapított Barnád Kft. 1999 végén vásárolta meg a sásdi tüzépet, és kezdte meg az építőipari anyagokkal való kereskedést. A környékbeli kivitelezők kiszolgálásán kívül a teljes Dél-Dunántúlról keresik meg a céget egyéni vásárlók is, elsősorban a természetes kövek miatt, amire a kezdetek óta nagy figyelmet fordítanak. A folyamatos fejlődés révén 2005-ben a cég megnyitotta Barkács Centrumát.

A felismerés:

Annak ellenére, hogy kisvállalkozásként működtek, és anyagi lehetőségeik korlátozottak voltak, a tulajdonosok 2006 végén mégis úgy döntöttek, hogy ki kell alakítani egy olyan integrált ügyviteli rendszert, ami meggyorsítja a mindennapi munkát. Korábban tevékenységükhöz egyáltalán nem használtak ügyviteli szoftvert, minden nyilvántartást papíron vezettek, és a több ezer árucikkről így fizikailag lehetetlen volt pontos készletnyilvántartást vezetni. Ahogy a legtöbb hasonló esetben, korszerű ügyviteli szoftver híján, a vezetők nem rendelkeztek naprakész információval a cég gazdasági, pénzügyi adatairól. Ezt az igényt erősítette a tulajdonosok egyik alapelve, miszerint minden évben fejlesztik valamivel vállalkozásukat.

A megfelelő integrált vállalatirányítási rendszer kiválasztása:

A cég tulajdonosai úgy döntöttek, hogy rögtön kettőt lépnek előre, és a köztes lépcsőt kihagyva - egyszerű számlázó és készletkezelő rendszerek vásárlása helyett - azonnal egy integrált ügyviteli rendszert keresnek. "Több kollégától érdeklődtünk, hogy vannak megelégedve az általuk használt rendszerrel és a szolgáltatókkal, az ő tapasztalataik és a kedvező ár miatt döntöttünk a Libra ügyviteli szoftver mellett", mondta el Szabó Jenőné a Barnád Kft. egyik tulajdonosa.

A Libra3S integrált vállalatirányítási rendszer beveztése:

Az integrált vállalatirányítási rendszer bevezetése a nyár közepén kezdődött a sásdi telephelyen, és őszre a teljes pénzügyi és könyvelési rendszer működött, ami által nem csak naprakész információkhoz jutnak, de a korábbi külső könyvelőirodánál alacsonyabb költségen is. Az értékesítés, a rendelések és a szerződések nyilvántartása 2006 októberének közepén indult el a Libra ügyviteli szoftverben. "Biztonságot ad, hogy az ember úgy érzi, kezében tartja a vállalkozás ügyeit, sokat segít a döntések meghozatalában, hogy minden információnak a birtokában lehetünk. Úgy érezzük, hogy a rendszer bevezetésével a jövőbe tettünk egy lépést", összegezte első tapasztalatait a rendszerről Szabó Jenőné.

Tevékenység: építőipari anyagok kereskedelme
Alkalmazottak száma: 4 fő
Éves árbevétel: 67,90 M Ft (2012)
Rendszer: LIBRA3S Integrált Ügyviteli Rendszer
Bevezetés éve: 2006
Felhasználók száma: 3 fő
Bevezetett modulok:

  • MÉRLEG: főkönyv vezetése, beszámolók készítése, adatszolgáltatás
  • LIKVID: pénzügyi nyilvántartások vezetése
  • PÉNZTÁR: házipénztár kezelése
  • SZÁMLA: értékesítés és számlakészítés
  • TÁRGYI: eszközök nyilvántartása
  • KÉSZLET: készletnyilvántartás
  • VONALKÓD: vonalkód kezelés
  • INFOCENTER: vezetői információk

Ajánlatkérés

Powered by ChronoForms - ChronoEngine.com